Kariéra: Vedoucí nákupu v koupelnovém studiu Keraservis

Vedoucí nákupu v koupelnovém studiu Keraservis | (Brno)

Keraservis

Keraservis Group a.s. tvoří pro své klienty dokonalé koupelny komplexně, od návrhu po realizaci, již přes 20 let. Nabízí vybavení pro celou koupelnu – obklady, dlažby, sanitární keramiku, exkluzivní typy mozaik, doplňky, nábytek, luxfery, domácí vířivky i wellness a věnuje se v rámci dodávek i velkým projektům, jako jsou bytové domy, vily, obchodní centra, hotely, nebo např. i aquaparky. Na pobočkách je k dispozici zkušený tým odborníků, který nabízí odborné poradenství. Součástí poboček je také showroom v Brně, Praze a Ostravě, kde je možné prohlédnout a osahat vzorové koupelny a koupelnové vybavení naživo. Keraservis působí i v Bratislavě na Slovensku. Obrat Keraservisu se pohybuje v řádech 260 mil. Kč. Sídlí na Kaštanové v Brně a čítá 60+ kolegů.

Vedoucí nákupu v koupelnovém studiu Keraservis | (Brno)

Keraservis Group a.s. v Brně na své centrále rozšiřuje svůj tým a otevírá novou pozici Vedoucí nákupu. Hledáme k sobě kolegu/kolegyni, který/á bude spolu s provozní manažerkou, zodpovídat za nákupní strategii firmy a zastřeší chod nákupního oddělení.

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám!

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický, analytický, obchodní směr).
  • Máte zkušenosti v oblasti nákupu, logistiky alespoň 3 roky.
  • Máte výbornou a profesionální komunikaci.
  • Zvládnete se zaměřit na celý koncept fungování nákupního oddělení vůči zbytku firmy.
  • Máte komunikační a organizační schopnosti, systematický přístup k plnění úkolů, zodpovědnost a spolehlivost.
  • Hledáme tahouna, který přebírá zodpovědnost, motivuje ostatní a dokáže se nadchnout pro společný cíl.
  • Máte systémové, obchodní a koncepční myšlení.
  • Jste flexibilní, loajální a asertivní.
  • Pracujete s vysoký pracovním nasazením, jste odolní vůči stresu a schopni řešit problémy (práce vyžaduje rychlé rozhodování v období sezónních nákupů a řešení urgentních dodávek).
  • Jazyk AJ máte na plynulé úrovni slovem i písmem (uvítáme IT nebo ES).
  • Práce s MS Excel je podmínkou. Praxe se systémem Abra je výhodou.
  • Praxe s řízením menšího týmu lidí a řidičský průkaz sk. B jsou vaší výhodou. Můžete očekávat občasné cesty do zahraničí ke spolupracujícím výrobcům.

Co budete dělat?

  • Nákup dlažeb a obkladů u tuzemských a zahraničních dodavatelů.
  • Vyjednávání importních dopravních cen u dodavatelů a dopravců.
  • Optimalizace skladových zásob a skladových karet včetně nastavení min/max limitů.
  • Řízení nákupu vzorků, katalogů a dalších promo materiálů.
  • Zodpovědnost a zajištění odprodeje nadskladových zásob, přímá kontrola vratek zboží k dodavatelů a monitorování jejich nákladů.
  • Reporting statistiky dodávek zboží (kvalita, včasnost, jakost, bonusy, RMA).
  • Komunikace s dodavateli ve spolupráci s produktovým manažerem (vyjednávání, nastavování a dodržování dodavatelských podmínek) – řešení nestandardních situací.
  • Úzká spolupráce s provozním manažerem v rámci nastavování interních procesů a automatizací procesů.
  • Kontrola a schvalování nákupních faktur.
  • Intrastat + Eko–kom.
  • Zajištění zástupnosti oddělení (dlažby, obklady, sanita, luxfery a příslušenství, stavební chemie).
  • Vedení 3-4 členného týmu.

Co můžete očekávat?

  • Samostatnou práci ve stabilní české firmě s českým vlastníkem.
  • Inspirativní pracovní prostředí v moderních prostorách na Kaštanové.
  • Neformální firemní kulturu v dynamickém prostředí.
  • 4 týdny dovolené, které se vám zvyšují s odpracovanými roky.
  • Firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Vzdělávání, školení, seberealizaci.
  • Stravenkový paušál.
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
  • 2 dny sick days.
  • Káva a čaj zdarma, využití lokální kavárny.
Máte zájem o tuto pozici? Napište nám!


Odběr novinek

Zadejte vaši emailovou adresu a my vám budeme posílat všechny novinky, trendy a zajímavé akce.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.